لحظه هایی برای شاد بودن
لحظه هایی برای شاد بودن

لحظه هایی برای شاد بودن

میلاد امام رضا (ع) مبارک!

میلاد امام رضا (ع) مبارک!


نظرات 12 + ارسال نظر
شمیم چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 20:35

اموخته ام کسی که دوستت دارد
برای بدست اوردنت می جنگد
داشتنت نیازی به جنگ ندارد...

مرسی از حضورت شمیم بانو!

شمیم دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 10:16

سلام متین جان
خوبی؟
کم پیدایی؟
من قبلا سه چهار سال پیش فکر میکردم گذاشتن کامنت کاری نداره خرجش یه کپی پیسته
ولی تجربه نتی من که بیشتر شد
فهمیدم نه به این سادگیها نیست نت باید داشته باشی شارژ باید داشته باشی وقت باید داشته باشی بعد این همه
اگه تونستی وب دوستت بازکنی واگه اگه بلاگفا بهت اجازه بده میتونی کامنت بذاری باید بگی خدا راشکر یه کامنت تونستم بذارم متین جان این مقدمه ها را گفتم برای اینکه اگه

تونستی به mishaخانم بگو ازکسی دلخور نباشه وبیاد به محله مون دوست دارم همه ی دوستان باشن
گرچه دوست های قدیمی برام یه ارزش دیگه ای دارن
ولی دوستهای جدیدهم قابل احترام وارزشمند

سلام بر شمیم بانوی عزیز!
حق باشماست واقعا با وضع بلاگفا!
کم سعادتیمونه بانووووو!
مدرسه از آخرای مرداد برای ما شروع شد وقتم پرر شده...
فک نکنم میشا از کسی دلخور باشه!
بخاطر کنکور کم میاد احتمالاً...

امیر شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 19:43 http://ma-3nafar.blogsky.com/

سلام.
متین خانم شما از misha خانم خبر ندارید چرا وبلاگاشون نیست دیگه؟
آقا محمدم نیستن انگاری نه؟

سلام!
میشارو نمیدونم!
ولی دایی جان پست جدید گذاشتن..

دلارام جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 17:01 http://banooyebeheshteman2.blogfa.com

ای سرو ناز حسن که خوش می‌روی به ناز
عشاق را به ناز تو هر لحظه صد نیاز

فرخنده باد طلعت خوبت که در ازل
ببریده‌اند بر قد سروت قبای ناز

آن را که بوی عنبر زلف تو آرزوست
چون عود گو بر آتش سودا بسوز و ساز

پروانه را ز شمع بود سوز دل ولی
بی شمع عارض تو دلم را بود گداز

صوفی که بی تو توبه ز می کرده بود دوش
بشکست عهد چون در میخانه دید باز

از طعنه رقیب نگردد عیار من
چون زر اگر برند مرا در دهان گاز

دل کز طواف کعبه کویت وقوف یافت
از شوق آن حریم ندارد سر حجاز

هر دم به خون دیده چه حاجت وضو چو نیست
بی طاق ابروی تو نماز مرا جواز

چون باده باز بر سر خم رفت کف زنان
حافظ که دوش از لب ساقی شنید راز

حافظ

سلام ممنون از حضورتون
خاله دلارام گل

شمیم پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 20:28 http://saboshekast

سلام متین جان
خوبی عزیزم
چه خبر؟
شب جمعه شب دعاست
درهای رحمت الهی بازه
محتاج دعا ودعا گوی دوستانم
از حضورت ممنونم

سلام!
سلامتیییی!
ازشما هم ممنون بخاطر حضور پر مهرتون

گلبانگ چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 19:26

سلام خانم خانما
با تاخیر ، میلاد مبارک

برشما هم مبارک خواهر گلم

misha چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 13:26

مامانم نظر کرده تا سال دیگه اگر حاجت روا شد،برا امام رضا مولودی بگیریم منم دف بزنم.
اهل فیلم نیستی اهل جشن که هستی؟هم؟

بلی بلی!
چیرا که نه

محمد چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 07:47 http://webmm321.blogsky.com

حاجیان مکه روند و فقرا سوی تو آیند، جان به قربان رضا که تو حج فقرایی،
ولادت شمس الشموش ،خسرو اقلیم طوس اقا امام رضا علیه السلام مبارک

دیشب هم کامنت دادم نرسیده عایا؟؟؟؟؟؟؟؟

ببخش دایی جان دیشب حسش نبود تایید کنم شر منده

شمیم سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 23:14

سلامی دوباره متین عزیزم
من تو هیچ وبلاگی غیر وبلاگ تو فعلا نمی تونم
نظر بذارم
برای دلارام عزیز خواستم نظر بذارم نشد
نمیدونم چرا بازم بلاگفا اینجوری شده
یه دلم میگه اینوبلاگو تو بلاگفا حذف کنم توهمون بلا اسکای
باشم نظرت چیه؟

سلام به روی ماهتون!
بله فک کنم بلاگفا به کل قات زده!
منم یه وبلاگ تو بلاگفا داشتم که نابود شد!
من بلاگ اسکای رو ترجیح میدم خیلی بهتر از بلاگفاست
من که راضیم شما هم امتحان کنید

امیر سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 22:13 http://ma-3nafar.blogsky.com/

میلاد امام رضا بر شمام مبارک باشه و مامانتون.

برشما و خانوادتونم مبارک

محمد سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 21:40

سلام
میلاد امام رئوف مبارک

قرررربان یو دایی جان!
برشما هم مبارک!

شمیم سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 20:58 http://saboshekast

سلام متین عزیز
خوبی ؟
شب میلاد باسعادت امام رضا علیه السلام
مبارک باد

سلام بر شمیم بانوی مهربان!
سپاس برشما هم مبارک باد
تلاش کردم کامنت بذارم براتون ولی نشد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد